text.skipToContent text.skipToNavigation
Termeni și condiții generale
Ultima modificare: 1/12/2020

1. Informații despre noi și despre cum ne puteți contacta

1.1 Acești termeni și condiții generale („Termeni și condiții generale”) acoperă utilizarea site-ului web „buydaikin.ro” („site-ul web”). De asemenea, aceste condiții se aplică ori de câte ori este plasată o comandă prin intermediul site-ului web.

1.2 Daikin Airconditioning Central Europe Romania S.R.L. („DAIKIN ROMANIA” sau „noi” ori „nouă”) este o societate înregistrată în România cu sediul social la Calea Floreasca 169A, CORP B, 014459 București, ROMÂNIA. Numărul de înregistrare al societății este J40/8180/1994, iar numărul de înregistrare în scopuri de TVA este RO5575204.

1.3 Putem fi contactați telefonic la numărul 021.307.97.17 sau scriind la office@daikin.ro și Calea Floreasca 169A, Corp B, etaj 8, 014459 București România ca adresă poștală.

1.4 DAIKIN ROMANIA furnizează numai produsele și serviciile oferite pe site-ul web pentru uz casnic și privat. Toate persoanele care plasează o comandă prin intermediul site-ului web („Clientul final” sau „dvs.”) confirmă faptul că achiziția este pentru uz personal. Pentru a plasa o comandă pentru uz comercial, contactați-ne.

1.5 Dacă trebuie să vă contactăm, o vom face prin telefon sau în scris la adresa de e-mail sau la adresa poștală furnizate în comandă.


2. Aplicabilitate

2.1 Aceștia sunt Termenii și condițiile generale pe baza cărora DAIKIN ROMANIA furnizează produse și servicii Clientului final pe site-ul web. Citiți cu atenție acești termeni înainte de a trimite o comandă. Acești termeni vă spun dvs., Clientului final, cine este DAIKIN ROMANIA, cum vă furnizează DAIKIN ROMANIA produsele și serviciile, cum poate DAIKIN ROMANIA și Clientul final să modifice sau să înceteze contractul, ce trebuie făcut dacă există o problemă și alte informații importante. Dacă credeți că există o greșeală în acești termeni, contactați DAIKIN ROMANIA pentru a discuta despre acest lucru. Acești Termeni și condiții generale sunt publicate pe site-ul web.

2.2 Acești Termeni și condiții generale sunt puse la dispoziția Clientului final în mod electronic, astfel încât să se poată salva ușor de către Clientul final pe un suport durabil și să se poată imprima ușor.

2.3 Fiecare dintre paragrafele acestor termeni are efect separat. Dacă unul dintre aceste paragrafe nu este legal valabil sau este ilegal din orice motiv, celelalte paragrafe vor rămâne în vigoare în întregime.



3. Oferta

3.1 Oferta conține o descriere completă și precisă a produselor și/sau serviciilor oferite și disponibile. Când DAIKIN ROMANI folosește imagini, acestea sunt doar în scop ilustrativ. Deși DAIKIN ROMANIA depune toate eforturile pentru a afișa culorile cu precizie, produsul poate varia ușor față de acele imagini din cauza afișării culorilor de pe dispozitiv.

3.2 Fiecare ofertă conține informațiile necesare, astfel încât să fie clar pentru Clientul final ce drepturi și obligații sunt asociate cu acceptarea ofertei. În plus, DAIKIN ROMANIA poate aduce modificări produsului sau serviciului pentru a remedia o eroare sau o omisiune cu furnizarea, dar dacă face acest lucru, Clientul final va fi informat și va avea posibilitatea de a înceta contractul înainte ca modificările să intre în vigoare și va primi o rambursare pentru orice produs sau serviciu plătit, dar care nu a fost primit.

3.3 Există posibilitatea ca, în ciuda eforturilor depuse, unele dintre produse și servicii să aibă un preț incorect. Dacă prețul corect la data comenzii este mai mic decât prețul declarat la data comenzii, DAIKIN ROMANIA va percepe suma mai mică. Dacă prețul corect la data comenzii este mai mare decât prețul indicat, DAIKIN ROMANIA va contacta Clientul final pentru instrucțiuni înainte de a accepta comanda. Dacă DAIKIN ROMANIA acceptă și procesează comandă în cazul în care eroare de preț este evidentă și inconfundabilă și ar fi putut fi recunoscută în mod rezonabil ca un preț greșit, DAIKIN ROMANIA poate încheia contractul, poate rambursa sumele achitate și poate solicita returnarea bunurilor furnizate.
4. Contractul nostru cu dvs.

4.1 Acceptarea comenzii de către DAIKIN ROMANIA va avea loc atunci când DAIKIN ROMANIA trimite e-mail Clientului final pentru ca acesta să accepte comanda, moment în care va intra în vigoare un contract între DAIKIN ROMANIA și Clientul final.
DAIKIN ROMANIA poate procesa comenzile numai dacă Clientul final s-a identificat în mod clar, complet și corect.

4.2 DAIKIN ROMANIA își rezervă dreptul de a refuza comenzile, de exemplu, în cazul oricărei suspiciuni de abuz de lege, rea-credință, fraudă, scopuri comerciale inacceptabile, în cazul în care o anumită marfă și/sau serviciu nu mai este în stoc sau este indisponibil, în cazul în care există o eroare a prețului sau a descrierii produsului ori serviciului sau în cazul în care există dificultăți în respectarea unui termen limită de livrare. În cazul în care DAIKIN ROMANIA nu poate accepta comanda, DAIKIN ROMANIA va informa Clientul final și nu va taxa Clientul final pentru produs sau serviciu. DAIKIN ROMANIA își rezervă dreptul de a contacta autoritățile competente ca parte a prevenirii fraudei.

5. Plata

5.1 Prețul aplicabil este prețul indicat pe pagina coșului de pe site-ul web în momentul plasării comenzii. Toate prețurile menționate includ TVA.

5.2 Plata trebuie să aibă loc înainte de expedierea produselor sau de începerea serviciilor. DAIKIN ROMANIA acceptă plata prin una dintre următoarele metode de plată: Visa, Master Card, CardAvantaj, Bonus Card, Star Card, allinclusive, cardurile de cumpărături

6. Confirmarea comenzii și a plății

6.1 La primirea plății, DAIKIN ROMANIA va trimite Clientului final prin e-mail o confirmare a comenzii și a plății.

6.2 În cazul în care Clientul final trebuie să plătească anual, Clientul final va primi o confirmare a comenzii și a plății după plata primei tranșe.

7. Livrare

7.1 Costurile de livrare vor fi cele afișate pe site-ul web. Pentru unitățile care nu necesită instalare (de exemplu, purificatoare de aer), vă vom anunța în timpul procesării comenzii când vor fi furnizate produsele. Pentru unitățile care necesită instalare, după plasarea comenzii, veți fi contactat în termen de 2 zile lucrătoare de către Daikin Romania pentru a face o programare pentru instalarea unităților. Dacă produsele sunt servicii sau abonamente în curs de desfășurare, vă vom spune în timpul procesării comenzii când și cum puteți înceta contractul.

7.2 DAIKIN ROMANIA va da dovadă de diligența necesară la evaluarea cererilor de furnizare a serviciilor.

7.3 Adresa de livrare, așa cum a fost introdusă de Utilizatorul final în timpul înregistrării pe site-ul web, servește drept loc de instalare.

7.4 DAIKIN ROMANIA va executa comenzile acceptate în conformitate cu termenul de livrare convenit.

8. Drepturile de răzgândire ale Clientului final

8.1 În temeiul Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, Clientul final are la dispoziție o perioadă de 14 zile pentru a se răzgândi și a anula contractul și a primi o rambursare fără a specifica vreun motiv.

8.2 Pentru vânzarea produselor, perioada menționează la 8.1 expiră la 14 zile după:

ziua în care Clientul final sau o parte terță desemnată de Utilizatorul final intră fizic în posesia bunurilor, cu excepția cazului în care:
  a) în cazul comandării mai multor bunuri care sunt livrate separat, ziua în care Utilizatorul final sau o parte terță desemnată de Utilizatorul final, care nu este transportatorul, intră fizic în posesia ultimului articol de marfă;
  b) în cazul unei livrări care constă din diferite expediții sau părți, ziua în care Utilizatorul final sau o parte terță desemnată de Utilizatorul final intră fizic în posesia ultimei expediții sau a ultimei părți;
  c) pentru acordurile privind livrarea periodică a bunurilor într-o perioadă de timp, ziua în care Utilizatorul final sau o parte terță desemnată de Utilizatorul final primește fizic prima livrare a bunurilor.

8.3 Pentru furnizarea de servicii, perioada menționată la 8.1 expiră la 14 zile după ziua în care DAIKIN ROMANIA vă trimite un e-mail pentru a confirma acceptare comenzii. Cu toate acestea, odată ce DAIKIN ROMANIA a finalizat serviciile, Clientul final nu se poate răzgândi, chiar dacă perioada încă nu s-a încheiat. În cazul în care Clientul final anulează după începerea serviciilor, Clientul final trebuie să plătească serviciile furnizate până în momentul în care DAIKIN ROMANIA este informată despre răzgândire.

8.3 Clientul final va gestiona cu grijă produsul achiziționat în perioada de anulare de 14 zile. Produsul poate fi utilizat numai în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și efectul produsului.

8.4 Pentru a înceta contractul cu DAIKIN ROMANIA, efectuați una dintre următoarele acțiuni: 
Telefon sau e-mail.
Online. Completați formularul de pe site-ul web.
Prin poștă. Tipăriți formularul care se găsește în partea de jos a acestui document și trimiteți-l prin poștă la DAIKIN ROMANIA la adresa din formular. 

8.5 Riscul și sarcina probei pentru exercitarea corectă și la timp a dreptului de anulare revine Clientului final.

8.6 La exercitarea dreptului de anulare:
a) DAIKIN ROMANIA poate reduce rambursarea prețului (mai puțin costurile de livrare) pentru a reflecta orice reducere a valorii bunurilor, dacă aceasta a fost cauzată de alte manipulări ale bunurilor decât cele necesare pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarea bunurilor. În cazul în care DAIKIN ROMANIA rambursează prețul plătit înainte ca DAIKIN ROMANIA să poată inspecta bunurile și descoperă ulterior că acestea au fost manipulate într-un mod inacceptabil, Clientul final trebuie să plătească societății DAIKIN ROMANIA o sumă adecvată.

b) Rambursarea maximă pentru costurile de livrare va fi echivalentul costurilor de livrare prin metoda de livrare mai puțin costisitoare oferită de DAIKIN ROMANIA. De exemplu, dacă DAIKIN ROMANIA oferă livrarea unui produs în termen de 3-5 zile la un cost, dar Clientul final alege ca produsul să fie livrat în 24 de ore la un cost mai mare, atunci DAIKIN ROMANIA va rambursa doar ceea ce ar fi fost plătit pentru opțiunile de livrare mai ieftine.

c) În cazul în care produsul este un serviciu, DAIKIN ROMANIA poate deduce din orice rambursare o sumă pentru furnizarea serviciului pentru perioada pentru care a fost furnizat, care se încheie în momentul în care Clientul final a informat societatea DAIKIN ROMANIA că s-a răzgândit. Suma va fi proporțională cu ceea ce a fost furnizat, în comparație cu acoperirea completă a contractului.
               
8.7 DAIKIN ROMANIA va primi toate plățile de la Clientul final imediat și, în orice caz, în termen de 14 zile după ziua în care societatea DAIKIN ROMANIA a fost notificată cu privire la faptul că Clientul final dorește să recurgă la dreptul de rambursare în cazul anulării. DAIKIN ROMANIA va rambursa Clientului final prin intermediul aceleiași metode de plată utilizate de Clientul final. Rambursarea nu va implica costuri pentru Clientul final.

8.8 Clientul final nu are dreptul să se răzgândească:
8.8.1 la finalizarea serviciilor, chiar dacă perioada de anulare nu este încă încheiată, cu condiția ca serviciile să fi început cu consimțământul expres al Clientului final și cu condiția acceptării exprese de către Clientul final a faptului că dreptul de anulare expiră după finalizarea serviciilor;
8.8.2 în cazul în care Clientul final solicită în mod expres ca DAIKIN ROMANIA să efectueze lucrări de întreținere sau reparații imediate (în alte cuvinte, înainte de expirarea perioadei menționate la articolul 8.1). În cazul în care, cu ocazia unei astfel de vizite, DAIKIN ROMANIA oferă servicii în plus față de cele solicitate în mod expres de către dvs. sau alte bunuri decât piesele de schimb utilizate în mod necesar în efectuarea întreținerii sau în efectuarea reparațiilor, dreptul de retragere se aplică acestor servicii sau bunuri suplimentare.

9. Dacă există o problemă cu produsul sau serviciile?

9.1 În cazul în care Clientul final are întrebări sau reclamații cu privire la produse sau servicii, contactați DAIKIN ROMANIA telefonând echipa de servicii pentru clienți la021.307.97.17 sau scriind la office@daikin.ro Calea Floreasca 169A, Corp B, etaj 8, 014459 București România, ca adresă poștală.
9.2 DAIKIN ROMANIA are obligația legală de a furniza produse care sunt în conformitate cu prezentul contract. Consultați caseta de mai jos pentru un rezumat al principalelor drepturi legale legate de produse și servicii. Nimic din acești termeni nu va afecta drepturile legale ale Clienților finali.
 
Rezumatul drepturilor dvs. cheie legale
Acesta este rezumatul drepturilor dvs. cheie legale. Acestea sunt supuse unor excepții. Pentru informații detaliate, vizitați site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor website www.anpc.gov.ro sau sunați la +40 21 9551.
Dacă produsul dvs. este un bun, legislația privind protecția consumatorilor (inclusiv, fără limitare, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora) prevede că bunurile trebuie să fie conform descrierii, adecvate scopului și de o calitate satisfăcătoare (adică, conformitatea bunurilor cu calitățile declarate și așteptate). Pe durata de viață preconizată a produsului dvs., drepturile dvs. legale vă ajută să beneficiați de:
  • până la doi ani de la livrare: dacă bunurile dvs. nu sunt conform descrierii, adecvate scopului și de o calitate satisfăcătoare (adică, în cazul lipsei de conformitate a acestor bunuri), aveți dreptul să solicitați vânzătorului să repare bunurile sau să le înlocuiască, în orice caz, în mod gratuit, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau disproporționat, caz în care puteți solicita o reducere adecvată a prețului sau puteți anula contractul dacă: (i) nu aveți dreptul nici la reparații, nici la înlocuire sau (ii) vânzătorul nu a finalizat măsura reparatorie într-un termen rezonabil sau (iii) vânzătorul nu a finalizat măsura reparatorie fără inconveniențe semnificative pentru dvs. 
  • după doi ani de la livrare, dar în termenul mediu de viață al bunurilor: în cazul lipsei de conformitate a bunurilor, solicitați vânzătorului să le repare sau să le înlocuiască, în majoritatea cazurilor. 
Trebuie să informați vânzătorul cu privire la orice lipsă de conformitate în termen de două luni de la data la care ați detectat o astfel de lipsă de conformitate.  
Dacă produsul dvs. este un serviciu:
  • ne puteți solicita să remediem orice lipsă de conformitate în perioada legală sau convențională de garanție, în cazul în care această lipsă de conformitate a apărut în lipsa culpei dvs., în termen de 15 zile de la informarea noastră cu privire la această apariție;
  • dacă nu putem remedia lipsa de conformitate, atunci aveți dreptul la o rambursare.
Aceste drepturi se adaugă drepturilor de a vă răzgândi în conformitate cu secțiunea
8 de mai sus.

9.3 DAIKIN ROMANIA nu este răspunzătoare pentru niciun fel de daune ca urmare a unor evenimente independente de controlul DAIKIN ROMANIA, a utilizării greșite sau a manipulării incorecte a unui produs și/sau serviciu achiziționat de Clientul final.

9.4 Dacă doriți să vă exercitați drepturile legale de respingere a produselor, trebuie să trimiteți produsele înapoi prin poștă la DAIKIN ROMANIA. DAIKIN ROMANIA va plăti costurile poștale. Apelați la serviciul pentru clienți la 021.307.97.17 sau trimiteți e-mail la DAIKIN ROMANIA la office@daikin.ro pentru o etichetă de returnare sau pentru a pregăti preluarea.

10. Semnătură și dovezi

10.1 Clientul final acceptă dovezi electronice.

10.2 Clientul final este responsabil personal și exclusiv de exactitatea tuturor datelor pe care le transmite către DAIKIN ROMANIA.

11. Durata și încetarea după expirarea perioadei de anulare de 14 zile

11.1 Acordul începe în momentul acceptării ofertei de către Clientul final și acceptarea acestor Termeni și condiții generale și se aplică până la sfârșitul termenului produsului sau serviciului achiziționat de Utilizatorul final, așa cum este specificat în descrierea produsului de pe site-ul web. 

11.2 Contractul pentru produse este finalizat atunci când produsul este livrat și plătit. Contractul pentru servicii este finalizat atunci când DAIKIN ROMANIA a terminat furnizarea serviciilor și Clientul final a plătit pentru acestea.

11.3 DAIKIN ROMANIA poate rezilia acordul cu efect imediat, cu condiția să se trimită un
e-mail de notificare în următoarele circumstanțe: (1) în cazul în care Clientul final nu a efectuat plata în termen de 30 de zile după ce DAIKIN ROMANIA a trimis un e-mail de reamintire. 


12. Răspunderea pentru utilizarea site-ului web

12.1 Site-ul web este destinat să furnizeze informații generale Clientului final despre produsele și activitățile DAIKIN ROMANIA.

12.2 DAIKIN ROMANIA își rezervă dreptul de a suspenda sau opri site-ul web integral sau parțial în orice moment din cauza întreținerii, actualizării sau a oricărui alt motiv, chiar și fără avertisment prealabil.

Sunteți responsabili față de dvs. pentru pierderile și daunele previzibile cauzate de noi. În cazul în care nu respectăm acești termeni, suntem responsabili pentru pierderile și daunele pe care le suferiți, care este un rezultat previzibil al încălcării contractului sau prin neutilizarea grijii și abilității rezonabile, dar nu suntem responsabili pentru orice pierdere sau daună care nu este previzibilă. Pierderea sau dauna este previzibilă dacă este evident că se va întâmpla sau dacă, la momentul încheierii contractului, atât noi, cât și dvs. știm că se poate întâmpla, de exemplu, dacă ați discutat cu noi în timpul procesului de vânzare.

Nu excludem și nu limităm în niciun fel răspunderea noastră față de dvs. în cazul în care ar fi ilegal să facem acest lucru. Acest lucru include răspunderea pentru deces sau vătămări corporale cauzate de neglijența noastră sau neglijența angajaților, agenților sau subcontractanților noștri; pentru fraudă sau denaturare frauduloasă; pentru încălcarea drepturilor dvs. legate cu privire la produse; și pentru produsele defecte conform Legii nr. 240/2004 privind răspunderea producătorului pentru produsele defecte.

Când suntem răspunzători pentru daunele aduse proprietății dvs. Dacă oferim servicii în proprietatea dvs., vom remedia eventualele daune cauzate de noi în timp ce facem acest lucru. Cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru costurile reparării defecțiunilor preexistente sau daunelor aduse proprietății dvs. pe care le descoperim în timpul furnizării serviciilor.

Nu suntem răspunzători pentru pierderile rezultate din activități economice. Furnizăm produse numai pentru uz casnic și privat. Dacă utilizați produsele în orice scop comercial, de afaceri sau de revânzare, nu vom avea nicio răspundere față de dvs. pentru orice pierdere de profit, pierdere rezultată din activități economice, întreruperea activității economice sau pierderea oportunității de afaceri.

13. Cum putem folosi informațiile dvs. cu caracter personal

DAIKIN ROMANIA își rezervă dreptul de a colecta informații cu caracter personal ale Clientului final atât direct prin colectarea informațiilor cu caracter personal specificate de Clientul final în momentul înregistrării și/sau al comenzii, cât și indirect prin intermediul modulelor cookie în conformitate cu Politica de protecție a datelor.


14. Proprietate intelectuală

Site-ul web și toate părțile site-ului web, inclusiv materialul și conținutul (cum ar fi imagini și text) și tehnologia utilizată sunt proprietatea exclusivă a DAIKIN ROMANIA.
Societatea DAIKIN ROMANIA este proprietara tuturor drepturilor de proprietate intelectuală care protejează lucrările și mărcile. Aceste lucrări sunt protejate de legile și tratatele drepturilor de autor din întreaga lume. Toate aceste drepturi sunt rezervate. Utilizatorii care au propriul site web și care, chiar și pentru uz pur personal, doresc să stabilească o legătură automată între propriul site și pagina de pornire a site-ului web, trebuie să solicite societății DAIKIN ROMANIA consimțământul explicit pentru acest lucru. Clientul final nu trebuie să utilizeze nicio parte a conținutului de pe site în scopuri comerciale fără a obține o licență pentru a face aceste lucru de la DAIKIN ROMANIA sau de la licențiatori. 


15. Autoritatea și legea aplicabilă


Acești termeni sunt reglementați de legislația română și Clientul final poate iniția proceduri legale cu privire la produse în instanțele românești.

Soluționarea alternativă a litigiilor este un proces în care un organism independent ia în considerare faptele unui litigiu și încearcă să-l soluționeze, fără ca Clientul final să fie nevoie să se adreseze instanței. În cazul în care Clientul final are o dispută cu DAIKIN ROMANIA, DAIKIN ROMANIA va încerca întotdeauna să rezolve lucrurile dacă Clientul final contactează serviciile pentru clienți folosind detaliile din secțiunea 1.4 de mai sus. În cazul în care Clientul final nu este mulțumit de modul în care a fost tratată o reclamație, Soluționarea alternativă a litigiilor este disponibilă pentru Clientul final, inclusiv soluționarea online a litigiilor la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Formular de anulare
(Completați și returnați acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract)
Pentru DAIKIN AIRCONDITIONING CENTRAL EUROPE – ROMANIA
Calea Floreasca 169A, Corp B, etaj 8,
014459 București România

Număr de telefon                           +4021.307.97.17
Fax                                                        +4021.307.97.29
Email                                                    office@daikin.ro

Prin prezenta anunț că anulez contractul
Prenume                                            ……………………………………………………………………………………………..
Nume de familie                              ……………………………………………………………………………………………..
Strada și numărul                            ……………………………………………………………………………………………..
Codul poștal                                      ……………………………………………………………………………………………..
Orașul                                                  ……………………………………………………………………………………………..
Țara                                                      ……………………………………………………………………………………………..
Număr de telefon                           ……………………………………………………………………………………………..
Numărul de referință al comenzii…………………………………………………
Comandat la                                      ………………./………………./……………….
Unități comandate [*]                   ……………………………………………………………………………………………..
Servicii comandate [*]                  ……………………………………………………………………………………………..
Motivul anulării (opțional)          ……………………………………………………………………………………………
Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai dacă acest formular este notificat pe hârtie),

Data      ………………./………………./……………….
[*] Ștergeți după caz

 
Compară produsele